Kubki to niezwykle popularne gadżety reklamowe, z których korzystać można zarówno w domu, jak i w biurze. Produkty tego typu różnić mogą się od siebie materiałem wykonania, kształtem, wielkością czy kolorem. Kluczowym ich elementem jest znajdujący się na ich powierzchni nadruk. Zadanie to warto powierzyć firmie specjalizującej się w ich tworzeniu. Jedynie wówczas będzie można mieć pewność, że będzie on zarówno estetyczny, jak i czytelny. Do zdobienia kubków coraz częściej wykorzystuje się metodę Hydrocolor. Na czy polega na technika? Jakie są jej główne zalety?Kubki reklamowe zdobione z zastosowaniem wspomnianej powyżej techniki (a dokładniej ich zewnętrzna powierzchnia) są barwione natryskowo. Metodę tę zastosować można także w przypadku filiżanek. Rozwiązanie to ma całe mnóstwo atutów. Zaliczyć można do nich między innymi możliwość pokrycia kubka dowolnym, wybranym przez klienta kolorem z wzornika Pantone, odporność na zmywanie w zmywarkach, dostępność rozmaitych wariantów farb koloryzujących, możliwość łączenia z pozostałymi dostępnymi na rynku technikami zdobień oraz pełne bezpieczeństwo w kontakcie z żywnością.
Takie kubki reklamowe pozwalają na zastosowanie różnych wariantów barwienia. Wybranym kolorem pokryta może być cała ich powierzchnia lub na przykład tylko ucho. Do wyboru są tutaj różne rodzaje efektów koloryzujących oraz różne rodzaje efektów barwienia. Do zalet tej metody zaliczyć można fakt, że z powodzeniem zastosować można ją w przypadku niewielkiej ilości kubków, co docenią w szczególności firmy dysponujące ograniczonym budżetem, a także te, które nie potrzebują składać większego zamówienia.
Kubki reklamowe tego typu wykorzystać można na wiele różnych sposobów. Wręczyć można je klientowi z okazji urodzin firmy, poszerzenia jej asortymentu czy okazji takich, jak Walentynki, Wielkanoc czy Boże Narodzenie. Stanowią one także niezbędny element wyposażenia każdego biura, umożliwiając korzystanie z nich zarówno pracownikom, jak i osobom umówionym na spotkanie.